knasungarna

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av felle & becca - 1 maj 2011 23:18

idag har jag bara tagit de lugnt och myst lite med emma.

men nu är jag otroligt trött så ska sova, imon bär de av till skolan igen..

jag har iaf haft ett toppen lov med underbart folk! tack alla för bästa lovet på länge!


nu måste jag sova så att jag orkar upp imon.

puss & godnatt /bbecca.

Av felle & becca - 1 maj 2011 16:09

HAHA jag ska visst gör något idag. Ska vara med ville.

Anteckna det NUUUUUUUUUUU !

tjohhejjjs :***********



Av felle & becca - 1 maj 2011 14:13

Hejj hejj,

vakna typ för en timma sedan rätt skönt (a'

Ja men igår var det ju valborg.

Vaknade upp hos Becca åkte hem runt ja ett eller något.

När jag kom hem duscha jag och gjorde mig klar för att möta Moa och Cassandra vid klt. Men när jag kom dit så åkte vi till svalliden där ja bor så det var lite onödigt att jag åkte till klt HAHA.

Men vi skulle vara med Albin och Henke men det blev tydligen inte vet ite varför. Sen va vi ute jätte länge och det var svinkallt, men vi kom på att vi kunde gå hem till mig.

Vi skulle kolla på film men det tog flera timmar att ladda ner den så vi hade ett redigt damp, vi brottades och skrek lite..

haha redigt rolig dag!


Men nu ska jag.. Jag vet inte vad jag ska göra antar att jag kommer sitta vid datorn hela dagen eller något.. EHE.



tjohej / felicia :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards