knasungarna

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

FERRE ÄR FETT OSOCIAL.

Av felle & becca - 28 april 2011 04:23

bara för att jag har en aning tråkigt så bloggar jag lite..


jag & linnea webbar med ferre, men han är osocial..

och jag är trött, och klockan är mycket, och vi borde sova snart, men vi pallar inte.


på fredag kommer felicia till mig, massa damp kommer de bli. vi kommer väl uppdatera lite också.

men nu ska jag återvända till webben, puuuuuuuuuuss. 

/becca.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felle & becca - 7 maj 2011 13:13

JAG HAR DAMP, SHALALALALALALA. SITTER UTE PÅ LANDET HEMMA HOS FARMOR & FARFAR OCH BLOGGAR. JAG HAR DAMP, FÖR DE ÄR VARMT UTE OCH DÅ BLIR JAG SEPE. SOLEN STEKER, OCH JAG HAR ALLMÄNT KUL MED ALLA SOM ÄR HÄR.. VI SKA TYP ÄTA NÄR SOM HELST, TIHIHIHIH. ...

Av felle & becca - 6 maj 2011 21:37


vi är inte särskilt aktiva på bloggen, inte bra.. men jag har typ aldrig tid, bloggar nån gång om dagen på min egna blogg, den hittar ni här.    nu kollar jag iaf på twilight, älskar't. är i oskarshamn denna helg, blir att dra till farmor imo...

Av felle & becca - 5 maj 2011 00:24


lilla jag sover hos emmabästavän inatt. fast hon sover redan. men inte jag, ehehehehe. jag har annat för mig, har inte tid att sova ;o orkar inte berätta om min dag, men ni kan läsa de på; www.beccahilmersson.bloggplatsen.se . nu ska jag nog snar...

Av felle & becca - 4 maj 2011 20:30


Allt går upp och ner.. Jag saknar något hittar det igen och tappar det långsamt igen. Får kanske tillbaka det men då är jag inte tacksam. blabla... vet inte vad jag pratar om eller jag vet det men orkar lixom inte skriva mer typ. Jag är helt d...

Av felle & becca - 3 maj 2011 16:11


trodde ALDRIG att jag skulle känna såhär, trodde inte att jag skulle sakna dig. men om jag ska vara ärlig, så saknar jag dig ibland, men bara ibland. du betyder så jävla mycket för mig, går inte att ändra på det. varje gång jag ser dig så blir jag fö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards