knasungarna

Alla inlägg den 30 april 2011

Av felle & becca - 30 april 2011 17:15

felicia åkte hem för ett tag sen, buhu :(


nu har jag precis ätit, och smsar med elin. försöker fixa så att hon kommer hit idag.

sanna kommer inte, vet knappt varför..


jimmie o dom har flyttat hit nu, awesome!


ska inte skriva mer, för jag orkar inte, puss. /bbecca.

Av felle & becca - 30 april 2011 02:16

nu ska vi nog när som helst sova, trötta cheyer!


ikväll har jag vart lite smått emo, men jag mår bättre nu.

tack till tilda, frida, lina, felicia, ferre o alla som fanns för mig då jag behövde er som mest, det betyder verkligen! 


imorgon händer lite kuliga grejer. sanna sover nämligen här, och så flyttar jimmie o dom hit :D

händer en annan grej också, men de kan jag inte berätta.. ;)


men nu ska jag tvätta bort mitt smink o skit,

godnatt /bbecca.


IT'S OVER!

jag är lyckligare nu, bättre såhär. du kan dra åt helvete, jag hatar dig.

du lämnade mig nu, och kom dåfan aldrig tillbaka! det är över, föralltid.

Av felle & becca - 30 april 2011 00:05

Becca har faktiskt varit duktigt o fixat en header. Gulligt värre ;d


alla addar; fellan_1997@hotmail.com bara för att jag har så sjukt jävla tråkigt ;o

och Becca är lite emo så blev emo jag med...... hatar när folk är det jag vet lixom inte vad jag ska säga eller göra... Mycket lättare att skriva än att prata face to face.. Så becca jag älskar dig!

Skit i ungarna..! Du är åndä inte värd det!

Men älskar dig ännu en gång ! Allt blir bättre snart.

puss gumman (L)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards